Sa ju att vi skulle hitta på nått ;)

Idag fick K å jag fin besök av mina två gymnasievänner, det var egentligen tänkt som en fika i stan men när vi valde att träffas vid fyra tyckte jag att det var bättre med middag å frågade om inte de ville komma ut till oss istället å det ville de såklart :)



Till middag blev det spaghetti, ungsgrillad lax och örtgryta. Det blev faktiskt riktigt gott med ett glas rött till :) Till efterrätt gjorde jag (faktiskt alldeles själv!) en hallon och blåbärs-paj med vaniljvisp till.
K var inte på sitt bästa humör, men efter lite mat somnade hon och sov sig igenom middagen alldeles själv i sin säng.



Lagom till efterrätten vakna hon igen, å då provade vi att sätta fröken i hennes stol, och med lite kuddar som utfyllnad gick det hur bra som helst!
Hon tyckte att det var roligast att riva med naglarna i bordstabletten och att "tappa" skallran på golvet ;)



Nä, nu ska jag krypa till kojs

PUSS

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

Du kan bara du vill ;-)



Grattis på Kristina dagen mormors hjärta! Och i morgon blir du fyra månader, tänk vad tiden går ....

2009-07-24 @ 08:36:19
Postat av: Ellie

Ja corolla helt klart bästa bilen. Var en sån jag hade med men börja bli lite väl gammal. Längtar verkligen till eftermiddag då jag hämtar den:)



Åh jag tycker eran dotter är så söt, ska ni ner till Säter nå igen. Tala om när så kanske jag kan passa på och åka dit då om jag är på hemmaplan.



Puss & Kram

2009-07-24 @ 11:00:22
Postat av: Tracy

=p vad du är rolig då...

visst en telefon med bra mp3 i kan ju va en idé, men en bra telefon med 8 gig minne kostar ju skjortan... å med tanke på hur länge mina telefoner brukar hålla känns det bättre med en fristående mp3:a =)

2009-07-24 @ 11:47:49
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: farmor

vad duktig du är solstrålen min.grattis på din namnsdag.

2009-07-24 @ 17:19:32
Postat av: Marléne

Åhh vad kul att se K i barnstolen. Vi skulle köpa en idag men IKEA hade inga ben till den, massor av stolar, men inga ben. Så konstigt, det tyckte även hon som jobbade inne på lagret. Ha ha...



Kram på er!

2009-07-25 @ 00:27:05
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0