Dalarna i bild

Det blidde inte i fredags kväll, det vart måndag morgon istället =P Här kommer iaf den första dala resan på egen hand i bild, å i kväll återvänder vi för mer bus å omhuldande ;-)

Faster hade färgat håret svart å det var både lite läskigt och spännande

 
Det bästa man har lägger man på bordet


Farmor fick sin morsdagpresent redan på onsdagen, å det vart hon glad över =)


Sen åkte vi å besökte gammelmormor Barbro, å det ar skoj


Sen sov fröken en stund med Farfar, behövs när man e ute på massa bus


Sen bar det av till Garpenbergs Herrgård för att titta på fastern som gick på studentbal. Hon var riktigt vacker och så även hennes kavalier (stavas det så?)


På torsdagen tog vi en sväng ner till farbrorn där alla fastrarna samlats å faster å farbror slogs om bebis och mamman njöt i en massagestol =)


Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan jag ska möta "Salden" och "Bonzie" för lite fika/lunch innan vi ska ioväg på vår tredje föräldragrupp. Frågade pappan om han ville med men av någon underlig annledning var han inge sugen på å lyssna på massa mammor i tre timmar =P
Sen ska jag å K åka till SÖS för att hälsa på Petra, Chrille å lille Vilgot som ville titta ut lite tidigare innan vi tar tåget till dalarna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0