Duktiga jag

Idag har jag och K hjälpt farmorn och farfarn med att klippa gräset. Farmorn invigde den nya sittgräsklipparen, så vi gick med den "lilla" runt buskar, träd å dylikt. Eller K sov sig igenom det i babybjörnen och jag sköt gräsklipparen framför mig med ena handen och täckte solen för K med andra handen :P


Tyvärr finns det inga kort på det, så ni får helt enkelt ta mig på orden :-)

Det var riktigt skönt att få röra lite på dököttet, men jag fick en blåsa på tummen men de ska väl kännas att man lever.
Nu är iaf gräsmattan nyklippt till midsommar :-)

A och farfarn har fortsatt på utbyggnaden till köket och har snart fått upp takstolarna. Men nu har de gjort kväll och vi ska fika lite.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nyklippt är det knappast på fredag. Du tror inte gräset hinner växa ut en del tills Midsommar?=)



Kram

2009-06-16 @ 22:23:14
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0