dystert väder och gratis bebis

Ush för regn! visst naturen behöver det, men jag behöver faktiskt sol!

Idag har det inte hänt så mycket för lilla prinsessan är inne i nån döjobbig fas som går ut på att hon inte vill sova och då istället blir övertrött och jättegnällig. Hon sover heller inte på natten (bara för att jag skröt så fint häromdagen) vilket på nått konstigt sett påverkar min energi :P

Men om två timmar ska jag få åka ner till Skönhetsbanken och få 75 min helkroppsmassage!

Först ska vi äta lite mat :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marléne

Vår lillskrutt är också i den fasen. Väntar tills hon blir supertrött och sen gnäller tills man får henne att sova. Förhoppningsvis en fas som går över när de blir 3 månader :)

2009-06-04 @ 16:30:32
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill också ha massage! Men jag fyller ju år snart så man vet ju aldrig vad man får... ;)

2009-06-04 @ 20:08:53
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0