Oskars student

Vi har precis kommit hem ifrån Oskars utspring, han var så fiiin *ler stolt*
Innan utspringet bjöd Annika (borde ju bli gudmormor då hon e mamma till gudmor, eller?) oss och gudmor på lunch. Det var riktigt mysigt och K skötte sig mycket bra, ibland gör hon allt sin mamma riktigt stolt.

Här kommer dagen i bilder:




Gudmor tränar inför dopet ;-)


Den goda pajen som jag fick av Annika (tack så mycket ;-) )


Här kommer han, dagens stjärna <3





Vattnet vi bidrog med uppskattades mycket i det fina vädret som kom från ingenstans


Lastbilen e med bara för Andreas å Pappas skull, Det syns ínge bra på bilden men de hade dekorerat den med sin ballerina skor :-P


En stolt mamma får avsluta dagens bildspel

All lycka i framtiden nu Oskar! glöm inte bort att du är värdefull <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ellie

Gud vilket härligt väder ni hade då! Här är det bara skit, regn hela dagen lång...



Kramisar

2009-06-11 @ 19:48:31
Postat av: Linda

hmmm den där tröjan var ju söt på.. undra om inte bönan behöver 1 vit till sommaren.... :-D

2009-06-11 @ 22:10:16
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: gudmor

K ser verkligen måttligt nöjd ut över att bli hållen. Blicken säger något i stil med: "är vi klara snart så jag kan få lägga mig igen. tycker jag har varit duktig nu!" Haha, tur att någon av oss njuter för oss båda! Är så glad att vi hann ses, ska hälsa gudmormor att hon är omnämnd och visa bilderna. Frågan är bara, vad blir din gudmor?? Kramar

2009-06-12 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0