Semester!

Så var då första semesterdagen till ända, och dem kunde inte ha blivit mer perfekt :-)

Den började med att K sov från 23.30 till 06.30! la henne till bröstet och somnade om till 10.30! skönt med sovmorgon :-)
Efter frukost tog vi oss till rosers där mostern bjöd på godis och film (iofs var de det godiset som vi köpt med i lördags men hon var ju hemma å kunde släppa in oss *hihi*).

Vid två tiden tog vi en sväng till Kvarnboda för en kaffe och uppvisning av K. Det var riktigt mysigt och kul att se alla nya djuren på gården. Fick berätta förlossningshistorien 2 ggr och det är spännande vad fort minnet sållar vissa detaljer.

Sedan åkte vi tillbaka till mostern och nu hade även morfarn kommit hem. Tanken var att A skulle hjälpa till med garagebyggeförberedelser (hihi, vad bra jag är på att skapa nya ord) men det fattades visst nått, så de bjöds på middag istället. Lax *mums*

Men för att stackars A hade laddat så, så fick han leka med motorsågen för att ta ner enn rönn så att de imorn kan lägga sand där så att vi får upp polen innan de finaste sommardagarna är över ;)

Nu blir det paj å te :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

ja gud vad man glömmer fort! jag var på mvc igår och min bm frågade om förlossningen och ja ba "men va fan jag kan göra det igen"! annat var det när man låg där haha, nä 4 cm va värst... sen kom den gudomliga epiduralen! wiiieeeeee

2009-06-09 @ 08:08:06
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0