Student!

Idag firar vi faster E när hon ska ta studenten =)
Och dagen till ära är vi iförda:

Den nya kläningen som farmorn köpt och sockorna som hon stickat (tack tack den e såå fin =) )

Massagen igår var fantastisk, precis vad min kropp behövde. Synd att vi oftast är här på helger, annars vore det nog bra att träffa Linda regelbundet å fixa till ryggen min, men det får vänta tills vi blir dalmasar med det ;)

När jag kom hem igår åkte farmorn iväg på partaj och jag å farfarn blev kvar med K

Den pinglande kaninen är en riktigt favorit =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

så ni planerar att flytta upp? ja, livet är helt annorlunda på landet. vi bor nog kvar ett tag till. sedan får man se! man vill je ha villa, volvo, vovve och allt annat!

2009-06-05 @ 13:34:13
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: helejn

jag tror stenhårt på att K kommer trivas i dala-skola. bättre än det "hårda livet" i jakan. så skulle jag också vilja göra men jag har mer tänkt mig smålandsskogarna eller nått. vi får se! att bygga hus är ju billigare än att köpa radis häruppe. jag vill också!!!

2009-06-06 @ 10:03:44
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: stolt mormor

så fin hon är i klänningen!

2009-06-07 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0