Svensksommar


Då var vi tillbaka i dalarnas famn, å här är det regn, regn å regn igen.

Sedan Oskars student i torsdags förmiddag har vi hunnit med att fira:

  • Mia och Peters Bröllop 
  • Momma som fyllde 70
  • Kevins Dop
  • och en middag med LoP

Men som vanligt när jag kommer hit så hittar jag inte sladden till kameran och jag har inte en sån där hightech dator som tar minneskort. Men jag ska tvinga A att leta rätt på kameran när han har plinkat klart =)

Fast på Mommas firande har jag inga kort =( För jag åkte på huvudvärk just den dagen så det var efter några vändor till porslinsstolen och X antal tabletter som jag begav mig dit, å då fick jag inte med mig kameran. Men hur ofta fyller man 70?? så det vill jag såklart inte missa =) och jag har faktiskt kort på hur fin prinsessan var i kameran, så det kan jag ju lägga upp sen ;) Momma fyller för övrigt år idag, GRATTIS!!! (kram å puss till dig från dalarna)

Jag har heller inge kort på middagen förresten, men den var som vanligt väldigt trevligt och supergo mat ;)

Nu ska svärmor och jag åka å shoppa medan de andra plinkar sina instrument!
 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0