shopping inne medan regnet faller ute

Så kom han då hit, pappan och mannen i mitt liv <3




"Ska´ru ha skjuts?" hihi, jag å K var ute på promenad när han plötsligt dundrade in på vägen =)


De ser kankse inte så soligt ut, men det var en riktigt trevlig lunch och saltsill var faktiskt riktigt gott =P

Mina tre älsklingar (ser du dem alla 3?)


Sen bar det av till kupolen för massiv shopping. Det blev kläder till bebis (gud så ovanligt!) men oxå till de båda föräldrarna (tur att A inte läser bloggen, för jag tänkte överraska honom på fredag). Sen köpte jag doppresent till lilla Kevin och studentpresent till Emma. Och för ovanlighetensskull blev det även en vaniljlatte på wayne´s (kanske ska börja ta betalt av dem för att de är så exponerade i min blogg *humm* det vore ju en idé)


Alltid tutten i vädret =P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tracy

jag tror att datorn är den tredje älsklingen ;)

2009-06-03 @ 22:20:55
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi, tror du? ;P

2009-06-03 @ 22:57:12
Postat av: helejn

cool lastbil A har! hehe

att handla bebiskläder är fan så jäkla kul! jag gör ju inget annat! tur att inte F vet hur mycket kläder jag handlat till hans son :D

2009-06-04 @ 09:28:13
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Marléne

Gud så stor hon har blivit. Vill träffa knyttet snart igen :)



Kram på er!

2009-06-04 @ 16:29:29
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/
Postat av: Mannen i ditt liv

Jag läser visst din blogg:D... kanske inte varje dag. men nu är du ju så långt borta... saknar dej.. ses på fredag "nyfiken"...:P

2009-06-04 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0