Val-dag

Nu har vi varit och röstat :-) vi är duktiga vi =P

Igår var vi först och åt lunch hos LoP och Bönan, sen åkte vi till Mormorn för att äta middag.

Planeringsmöte ala garage


Morfars axel är ett kuligt ställe


Pappan är popcornmästare inför matchen

Kvällsmacka är ett måste när man hejjar på sverige :)
Vi blev kvar där hela kvällen för att titta på fotboll och dricka öl.

Idag var vi först på wayne´s och drack latte med LoP å bönan (hmm... vi kanske umgås för mkt med dem helt enkelt =P *not*) sen var vi iväg till vallokalen och röstade.

Peter var den enda som fick det obligatoriska lövet i sin latte

Sedan gick vi hem och dammsög en snabbis för att sedan ta emot Maria och Tobbe. De galningarna cyklade hit från akalla, men det e väl bra att någon orkar vara hurtig ;) Fastnade på bild gjorde dem med *tihi*


(sorry tobbe, det är bara att vänja sig med kameran ;-) )


Våra helt normala katter :)

Nu står det korv med bröd på schemat och de sista två grey´s anatomy avsnitten *kärlek*

PUSS

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

eller ska jag kalla mig fotograf ;-) Bra jobbat att ni röstat! Kan hälsa från Linda Löfgren, hon jobbade i vår vallokal. Ha en skön semester

2009-06-07 @ 22:54:20
Postat av: Ellie

Hade gärna kommit ner till Säter nu när ni ska vara där. Men tyvärr så jobbar jag mån-fre den veckan. Sen är det midsommar och mamma ska ha Nattis så jag kan fira midsommar hela helgen lång :)

Sen är det arbete igen... Att det aldrig kan passa :(

2009-06-08 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0