Vår!

Har varit på en extra koll hos min BM idag (det var ju som sagt order från förlossningsläkaren). Blodtrycket är fortfarande alldeles för högt, men dem andra värdena är precis som dem ska va. Så jag fick en ny tid på måndag (för hon vill hålla koll) och order om att ringa förlossningen om jag vart yr, får flimmer för ögonen eller huvudvärk.

Med Bebis var allt bra, TK ligger fortfarande med huvudet nedåt och är fixerad. Hjärtljuden var kalasbra. När BM var å klämde på magen så titta hon upp på mig å sa att jag hade en värk/sammandragning å frågade om jag kände. Å visst gjorde jag det, men det gjorde ju inte ont =S  Så fråga hon hur ofta jag har sånna, å då sa jag som det var att jag inte har nån riktigt koll, för ibland e det fyra på tjugo minuter å ibland ingenting på tre timmar.  Men nu vet jag iaf vad jag ska hålla koll på, bara hoppas att dem blir lite kraftigare.

Idag var det underbart vårväder, å kissemissarna fick vara ute å leka på balkongen.
Något som sessorna tyckte var riktigt mysigt:


Pusss

Kommentarer
Postat av: Cilla

Herj tjejen Kul att följa ditt liv litegrand

Hoppas att du mår bra

Kramar cilla

2009-03-21 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0