Äventyrs helg!

I fredags morse skulle mormorn låta mig sova, fast K var mycket sammarbetsvillig och sov helt själv till 9. Så när jag ropade att "nu får du komma och hämta henne om du vill", dök morfarn upp i dörren och sa att mormorn gått till jobbet :)
Så då sa jag åt honom att han fick ta å byta blöja, men det vågade han inte. Så jag tvinga honom *mohaha* Men han var jätteduktig!

Efter frukost tog morfarn med sig K och gick och vilade/sov en stund och jag passade på att träna lite på wii balanceboard, mycket roligt spel som jag oxå vill ha hemma!

Tracy å A kom vid två-tiden och då promenerade vi bort till laggen för att få i oss lite lunch. Sen åkte jag, T och K in till sthlm för att myspysa lite med rixfm. Väl där fick tele2 lura på mig en ny telefon, inte mig emot då dem även sänkte min månadskostnad med 75kronor :) Sen åt vi mcd och tog oss in i folkhavet. Till en  början gick det bra för K sov som vanligt, sen vakna hon och fick lite mat, sen sov hon en stund till och lagom till H*E*A*T klev på scenen bröt K ihop och bara gallskrek, så A fick komma å hämta oss. Inte precis det slutet på kvällen jag räknat med, men jag antar att det är sånt som hör till när man är småbarnsmamma.

I helgen har vi även haft besök av As syskon med respektive och vi har varit en vända till stan för att shoppa loss, ätit supergod middag som Stefan och Sara tilllagade och varit en sväng till barkarby för att shoppa skor och gå på ikea.

Lördagkväll var Tracy och jag (utan barn!) på teater, det var riktigt kul och gott då det ingick choklad provning i showen. Och tack vare min vackre prins så hann vi nästan se alla bidragen i esc-finalen.

En mycket trevlig helg, och när A lagar min dator så kommer det lite bilder oxå :)

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Tracy

jaa tack för en underbar helg hjärtat!

puss

2009-05-18 @ 21:12:29
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0