Bra dag :)

Idag har varit riktigt mysig :)

Den började iofs riktigt dåligt, katterna tyckte att det var kul att tugga sönder en del till min bröstpump för att sedan lägga den i min säng och väcka mig för att visa (02.54!), det var ju lagom kul!! Suck. När jag sedan vaknade och skulle messa med Malin som jag bestämt träff idag upptäckte jag att comviq stängt av mitt kontantkort. Blev erbjuden ett nytt abonemang i fredags och detta skulle ta två veckor, ni må tro att jag blev förvånad när det då idag (fyra dagar senare) redan var avstängt.

Men A hade sin andra mobil hemma så jag fick tag i M ändå, kunde även ringa comviq och fråga hur länge det skulle dröja innan det nya kortet skulle komma och fick besked om att senast fredag, men förmodligen redan imorn. Så ni må tro att jag blev glad när det kom redan med dagens post!

Sen åkte jag å K till sollentuna där vi mötte upp M och gick till stinsen. M hade köpt en jättefin kofta till mig som jag inte fick betala (Tack så himla mycket gumman, du e för söt). Väl på stinsen gick vi till change för att kolla bh till mig, men där fanns inga bra alls :( K bestämde att hon var hungrig, så vi gick och fika. M köpte fika å jag mata K (så nu måste jag få bjuda dig på fika snart!). Sen gick vi ett varv på centrummet och på Lindex hittade vi två amningsBH:ar som satt hur bra som helst!

När jag kom hem värmde jag lite lassange å satte mig i soffan å då fick jag ett sms att min nya telefon kunde hämtas ut på hemköp, så då la jag ner K i vagnen igen och gick ner dit!
Så här ser den ut:


Så nu sitter jag å väntar på att den ska ladda klart sig så jag kan börja leka :)

Tack för en underbar dag (speciellt till dig M)!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Gullunge!! Dagen va superb jag hade det jättetrevligt, efter den 3 juni lär du få dras med mig för då är skolan klar och jag har nästan en vecka ledigt innan jag börjar jobba så då finns de massor av tillfällen att fika på



+ koftan hade du gjort dig mer än förtjänt av genom att vara en underbar vän



Kram på dej

2009-05-21 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0