Dag 2 av 5

Å så var vi då inne på en av de underbara nattveckorna igen. SUCK!
Om det inte vore för att just dessa nattveckor ger oss möjligheten att ha den livsstil vi har skulle min kära karl INTE få ha kvar dem. För nattveckor betyder inte bara dålig sömn (jag vet att jag är galet töntig men jag kan helt enkelt inte slappna av å sova själv i lägenheten) utan oxå att jag ska sköta både bebis och hushåll.

Så idag har jag vikt tvätt, kört en ny maskin. Lagat lassange, kokat spagetthi och förberett morgondagens lax. Det funkar ju, men det är definitivt ingen höjdare. Att dessutom vara utan bil på kvällarna då direkt bussen till väsby slutat gå är heller inget jag finner särskillt roande. Men jag har ju valt det själv å nu är det bara fyra veckor kvar till semestern =)

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0