Dag 3 av 5...

... gick betydligt mycket bättre än dag 2. Iofs så stannade min underbara lillasyster efter att hon kört hem mig i söndags så jag fick ju iaf sova första natten :)

Igår var jag inte hemma alls :) Började med att jag sov ända till halv elva (eftersom att det var någon som inte vill somna förns halv ett) å eftersom jag skulle vara på bvc halv tolv hade jag inte många minuter på mig att göra iordning mig, men jag hann iaf till bvc. Där fick vi reda på att K nu:
 
är 59,8 cm lång
Väger 4970g
Och kan fästa blicken och följa med föremål som rör sig

*så stolt*

Sen mötte jag upp Sara å Kristin från våran föräldragrupp på mvc för att äta lite lunch innan jag å Sara skulle tillbaka till bvc för den första föräldra gruppen där (Kristin har inte samma bvc som oss). Det var trevligt att få prata av sig lite om graviditeten och förlossningen. Och efter träffen tog två av mammorna med mig ut på en timmes promenad. Det var trevligt men riktigt jobbigt. Jag har verkligen ingen kondis!

Efter promenaden ringde jag min kära far å tänkte att han kunde hämta mig på vägen hem, men han hade nästan hunnit hem, så jag å K tog bussen till väsby där vi mötte upp mormorn å morfarn på hemmabutiken. Sen gick vi till siba där mormorn ÄNTLIGEN köpte en ny mobil, så nu kan jag terra henne med mms ;)

Hemma hade mormorns kusin och mostern (rätta mig om jag har fel) lagat riktigt god mat och efterrätt. Sen vart det semifinal i esc, å lagom till att det var slut sov K i mormorns famn, så vi blev kvar där.

Sen vakna K halv tre å hade inga planer alls på å somna om, så när morfarn åkte till jobbet fyra åkte vi med för å få skjuts hem av pappan. K somna i bilen till boda men vakna igen så fort vi klev in i hissen hemma. A tog bebis så jag skulle få sova nån timme, men jag fick inte ro att sova iaf. Så jag gick upp å skickade han som jobbar i säng. Sen la k å jag oss på soffan å där ligger vi kvar fortfarande. Men snart ska vi ta oss till ds för att träffa kirurgen som sydde ihop moi.

Puss 

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

Det var ett himla tjat om ny mobil, vad är det för fel på min trofasta Nokia från 2002? jag bara undrar? den nya (nokia såklart) är röd o fin men är så mycket känsligare, visar inte tiden som den gamla och har gjort mig beroende av att ha lurar i öronen på bara två dagar! kram

2009-05-14 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0