Dalarna

Då är vi i dalarna på vår första vända :)
Kom hit i morse vid tio-tiden med den fina hyrbilen som mostern fixat til oss. K sov hela vägen och jag lyssnade på diverse radio kanaler (beroende på vilken kanal man fick in i skogen :P).

Framme på farmen kom farmorn å fastern utspringande och mötte oss. Riktigt praktiskt med tanke på all packning som vi släpat med oss :)

Sen körde vi ner fastern till skönhets banken, för makeover inför hennes bal. Efter det våldgästade vi A:s mormor, som bjöd på fika. Tog massa fina kort, men har inte med mig sladdarna så jag får lägga upp dem till helgen när vi kommer hem igen.

Nu på eftermidagen har vi varit och tittat på fastern när hon gick på studentbal och hon var SÅ vacker! (kommer bilder på lördag!)

Nu ska vi äta kvällsmacka å titta på "halv åtta hos mig"

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0