Idioter

Det är nått jäkla pucko som har hackat sig in och bytt vårt lösenord på routern så internet funkar inte på min dator! Idioti! betala för ert eget jävla internet! Det kuligaste är nog att nån hackade sig in på L och Ps router för bara någon dag sen, måste sluta härma dem *haha*

Idag har jag å K fixat present till farmorn å Mormorn till morsdag, ska bli spännande å se om de tycker om dem, kan ju tyvärr inte tala om för er här vad det blidde för dem läser ju *haha*, men jag lovar att visa er den 31/5 :) Ska för övrigt bli spännande å se om "K" (dvs hennes pappa) har en present till mig. Han läser inte så det kan jag skriva :P

Sen åkte vi till rosers och tränade lite till på balanceboard och A åkte till väsby och lirade korpfotboll (1-1) och fick vänta jättelänge på oss efter, för det var nån som inte följde min tidsplanering (pekar på världens sötaste bebis).

Hmmm... måste bli bättre på att fota ju!

Just det, fick paket från us idag. Av mormorns vänner Cam och Jurgen, det var tre jättefina outfits i äkta amerikastyle :) Så söta! (thank u very much!)

Nä nu måste jag sova, hoppas K sover lika länge inatt som igår (22-04) det var skööönt :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0