Minisemester

Så har vi då kommit hem från våran lilla minisemester :)
Vi åkte till mormorn i torsdags för att fira valborg och eftersom A skulle på kryssning med jobbet fredag-lördag packade vi alla våra tre barn så jag kunde stanna å få lite hjälp. Men innan vi åkte till rosers kom Kevin och Sofie på besök:

Cooling pojken och sovbruttan

Det var riktigt mysigt och rätt som det var ringde det på dörren och så dök gudfadern å polaren Patrik upp med blommor å fika :)

Hos mormorn blev det fin middag med förrätt, huvudrätt och efterrätt. Sen blev det den obligatoriska brasan som jag nog aldrig kommer växa ifrån :P
 
Prickarna är aska som vi såg först när A tog kortet :P

På fredagen åkte mostern, momma, jag å K till min farmor som vi har döpt om från "Mimmi" till Pelle (lång historia men nu är det så iaf) . Min kamera hade inga batterier så Mostern tog kort med sin kamera, men jag har inte fått dem än. Men vi åt en riktigt god lunch/middag och tog en riktigt mysig promenad igenom Norrtälje stad. Jag ville mata ankorna men dem hade gett sig av för å göra nya bebisankor ;) En riktigt mysig dag =)

På lördagen kom Mammas faster med man på besök. Med sig hade de två jättefina bodys plus en mjukisdress, de hade oxå med sig en jättefin badrock från min gammelfarmor å farfar (Tack så jättemkt för de fina presnterna!) 


Sen var det meningen att vi skulle åka hem på lördagskvällen, men vi blev kvar den natten oxå :) På söndagen träffade vi först Dennis ute på långholmen för en genomgång av deras bröllop som A ska spela på. Sen åkte vi till segeltorp för att fira min gudsons tvåårsdag. Det blev massa tårta och bullar *mums*
Efter firandet återvände vi till brottsplatsen för att plocka ihop alla våra grejer och fixa det sista inför mosterns 20 årsfest =)

Idag har vi storstädat hela lägenhet för på onsdag kommer svärpäronen och på torsdag fyller A år.

puss

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

tack för helgen det var jättekul att få rå om er alla fem :-)även om tvillingarna kan vara lite för mycket puss

2009-05-05 @ 10:22:30
Postat av: Sofie

haha så söta dom är våra små änglar hihi

2009-05-05 @ 15:33:59
URL: http://lilldans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0