Nyförälskad <3

I natt har lillskruttan sovit från 23 till 05 :) Så egentligen borde jag ju vara utvilad idag oxå. Men inte riktigt :P
Svärpäronen jobbade natt så jag å fastern hade huset för oss själva å vi tittade på film till strax efter tolv, sen låg jag i sängen å pratade med älsklingen min till 2! det låter kanske dumt, men det var längesen nu vi pratade så länge. Men det kändes riktigt bra :)

Idag ska vi lämna dalarna och ta oss hemmåt för imorn blir det bröllop :) Fast innan vi entrar den kungliga huvudstaden igen så ska vi åka förbi min gudmor och gosa lite med henne.

Å ikväll kommer LP å bönnan å jag ska lägga upp bilder så ni får se vad vi haft för oss :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0