Pojken och hans gitarr

Igår fick pappan äntligen sin nya gitarr, å ni må tro att han var lycklig. När vi var nere i butiken så var han som ett barn i en godisaffär :P



På eftermiddagen sen tog jag och K en fika med LoP och bönnan





K var för engångs skull en vaken bebis :)

Idag ska vi å L å Bönan ta oss till Kista för att äta lunch med P och visa upp bönan för Ps arbetskamrater. Sen ska vi tjejer shoppa! K behöver fler pyjamaser och jag har fortfarande inget att sätta på mig på bröllopet på lördag :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill så gärna träffa er och se den lille men tyvärr nu när ni kommer hem så jobbar jag varje dag och på fredagen så tar min yngsta syster studenten. Så lite fullt upp då med, igen...

Har tänkt jag ska försöka ta mig ner så småningom. Men jag är väldigt seg på sånt, har lite planer på att komma när jag har semester. Lite lugnare då. Det är lite jobbigt att ta sig när man jobbar varannan helg. Man vill helst bara vara hemma och inte göra nå.



Kramisar

2009-05-26 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0