Släktträff a la Andersson

Då var det dax igen! den "vartannat årliga" släkträffen är här, så imorn styr vi rodret till skåne och limhamn för fest i dagarna tre. Vilket idag har resulterat i städ, tvätt och massa packning. Kommer inte kunna uppdatera nått, men när vi kommer hem blir det massa bilder ;)

Hade bokat tvättstugan mellan 07-11 och för att slippa släpa på K fram å tillbaka så bad jag min kära syster komma och gulla lite bebis medan jag sprang i tvättstugan. Jag passade även på att baka bröd medan maskinerna gick *stolt*

Sen kom T och hon och jag gick på lgh-visning. En riktigt fin etta med reoverat badbrum, å än så länge leder hon budgivningen, så vi hoppas :) vore riktigt nice :P

Vi har varit på första läkarbesöket med K idag oxå, å nu är hon precis 60cm och väger 5005g. Å för övrigt mådde hon bra, höfterna och reflexerna å de som dr kollade :P

Ha en trevlig helg, för det ska vi ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Vad härligt det var att träffa er igen! Underbart är kort, men lite mindre bebisabstinens nu.. Fick dock mersmak på andra delar av sällskapet (mamma A till exempel). Tur att det går att prata i telefon med henne! ;) extra skoj att du inte kan läsa det här förrän om flera dagar! PUSS

2009-05-21 @ 23:38:58
Postat av: Marre

fin hon är :D måste få se henne live jue :D kramar

2009-05-25 @ 05:21:15
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0