Sovmorgon!

Jag tycker riktigt synd om alla er där ute som inte kommer överens/tycker om er svärmor. Min är nämligen fantastisk!Visst min mamma är bäst, hon bor alldeles lagom i närheten och är alltid bara ett samtal iväg. Men utan en sån fantastisk svärmor vet i katten om vi hade klarat att bli föräldrar! Tänk att behöva dels vara nya i föräldrarollen och allt som har med de att göra (ja ni vet, olika uppfattningar, tröttheten och nervositeten över att allt man gör är fel) och behöva ha det klassiska "svärmors fajten". Nej tack för en snäll som respekterar våra önskningar och alltid ställer upp :)


Badar pärlan gör hon oxå :P (jag vet att bilden e gammal men jag har ju inga sladdar så jag kan ju inte lägga in nån ny)

Jag är ju, som jag skrev igår, på besök själv i dalarna med K utan hennes pappa. Och det är tok mysigt! Och nu på morgonen kom svärmor upp och hämtade K när hon vakna vid halv åtta och så fick jag somna om, till nu! så himla skönt att få vila ut lite :P 

Vet inte vad dagen har för agenda, men det berättar jag väl ikväll :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0