Underbara familj

I onsdags hade vi en riktigt trevlig kväll... eller inte! A jobbade, som redan påtalat, ju natt och K tyckte att hennes röst lät bäst i högsta ton och skrek konstant mellan åtta och halv tio (nånstans där iaf). Så efter besöket på öppna förskolan på torsdag förmiddag åkte vi till rosers eftersom jag kände att migränen kom krypandes och inte ville var själv med en skrikande bebis en kväll till.

I rosers tog mostern hand om K, morfarn lagade mat och jag gick och la mig. Efter en riktigt skön sömn kom morfarn och talade om att maten (pankakor *mums*) var klar å då var mostern på träning. Så han hade stått å stekt pankakor med ena handen och vyssat K i barnvagnen med andra, kom inte å säg att karlar inte kan ;)

Sen ringde morfarn upp momma för han tyckte att hon skulle få komma å gosa bebis och heela mig lite, fast egentligen var han bara lat och tänkte att då kunde han slå två flugor i en smäll och få mommas bil på rätt ställe utan att behöva gå å hämta den ;) Men jag å K led ju inte av det utan fick både gos å ny energi =P

På kvällen tittade vi på esc delfinal två och mormorn som kommit hem fick gosa massa bebis och jag fick vila ännu mer.
 
Det är riktigt skönt att ha en sån underbar familj så nära som ställer upp och hjälper till. Älskar er jättemycket massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0