Världens bästa 20-åring

Idag blir min lillasyster 20 år, grattis grattis grattis!

Detta firade vi med att ta oss till den kungliga huvudstaden och titta på vår lillkusin som red högvakten. Det var uppehåll och riktig spännande å stå å vänta på att de skulle komma till häst :)













Dem var så fina i sina uniformer, å det var riktigt kul att se lillkusin till häst =P


Sen tog jag å Marléne en fika innan jag svängde förbi jobbet för å lämna hallonbladste till Petra som snart ska få hälsa sin lilla pojk välkommen till världen. (jag vet att det är långt för dig raring, men fem veckor för oss är kort tid ;) )

Nu är svärpäronen här å vi ska äta kvällsmacka, K ligger å snusar i sin muminsäng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0