Vuxen-mys

Just nu sitter jag å min älskling i soffan å myser med popcorn och film. För K hon:
Inviger sin spjälsäng :)  A la henne där vi sju-tiden, så sov hon till nio då hon vakna och ville ha lite mat, en ny blöja och pyjamas. Sen la A tillbaka henne där å nu har hon sovit en timme till, har vi tur så sover hon till tre-fyra :P

Igår gjorde tuss (för ovanlighetens skull) en massa bus, vad skulle jag skratta åt utan henne?
Först intog hon babysittern som stod parkerad på köksbordet...

...men när matte tog fram kylväskan så var ju den ännu bättre, för den var ju inte alls till den frusna mjölken som mormorn skulle ha till K när föräldrarna firade Mostern, nä det var en kattgömma :)

Det blev tyvärr inga bilder från festen, men den var riktigt lyckad å massa kul hade vi.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon passar i rutigt ;)

2009-05-10 @ 15:52:44
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Kreativ katt! Kommer nog kunna lära K en massa bus... ;)

2009-05-10 @ 19:39:38
Postat av: stolt mormor

Tack för helgen. Ett nöje att vara barnvakt åt detta snälla barn som mest sover o äter :-) och nu har hon börjat svara med ett leende som gör att alla smälter, tror att jag fick ett på bild med mommas kamera

2009-05-10 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0