Annledning?

Varför är det så att man som mamma alltid letar efter en annledning?
Som i natt tillexempel har K inte sovit många timmar, ibland ville hon bara ha nappen men två ggr var hon så ledsen att vi fick vyssa henne och till sist ge henne en flaska mjölk för att hon skulle lugna ner sig å somna om. Och då börjar mamma hjulen att snurra, kan det vara tänder? har hon ont nånstans? drömmer hon?
Ja, en massa tankar och funderingar kommer på en gång. Varför är det så? Kan det inte bara vara så att hon sov dåligt? det gör ju vi som vuxna ibland, så varför inte bebisar?

Imorn blir det nog inte mycket till uppdatering, för först ska jag jobba, sen förhoppningsvis lunch med Sofia (fast jag tycker att du ska ställa in och trycka ut lilla Jolin istället ;D ) och på kvällen ska K och jag åka in till Kristin för att delta på hennes tjejkväll och få se filmen från deras bröllop :) så då blir det nog bara kudden när vi kommer hem =)

Nu ska jag skörda lite, sen sova!

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

åååh va kul, kan hon stå på alla fyra nu! hon är så söt den där lilla Kendra.. :) hoppas allt är bra med er. Så lillan och kanske (vem mer?nyfiken!!!!) ska sluta :O Lillians avång har man väl kanske mer eller mindre förutspått, har ju varit lite ups and downs senaste..



kram från texas-nanny!

2009-11-09 @ 03:38:09
URL: http://johannasofiaqvist.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gumman vad jobbigt!!! Jag vet ju precis hur det är när den lille inte vill sova:( Men som jag sagt tidigare att nu händer det så mycket i deras små liv, dom ska lära sig massor av saker och dom får nya intryck varje dag och jag är säker på att det kan bidra till dålig sömn, dom drömmer och dom vill hellre vara uppe och lära sig, jag tror att det lätt är såhär tills de börjar gå och tänderna kommit upp, dom har en instinkt och det är att lära sig gå därför tror jag att de kan vara oroliga fram tills dess, med egen erfarenhet då Kevin blivit mycket lugnare nu när han kan gå.

Men jag hoppas verkligen att ni inte får det lika jobbigt som jag hade det med Kevin, det var precis sådär han höll på varje natt och det är ngt jag verkligen inte önskar ngn annan att få gå igenom så jag håller alla tummarna för att det inte fortsätter! Ni har allt mitt stöd glöm ALDRIG det!!! Massor av kramar på er

2009-11-09 @ 09:29:13
URL: http://lilldans.blogg.seogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0