Golfen, bye bye!

Idag har vi äntligen blivit av med golfen! Så himla skönt =)

Känns skönt att den dessutom gick igenom besiktningen utan anmärkning för då kan vi sälja den med gott samvete och veta att om det blir nått fel framöver så är det i alla fall inget vi "döljt" =)

Även idag brinner värmeljusen i vår lägenhet och det är så mysigt! Jag är inte alls eniga med er därute som tycker att hösten är den dystraste av våra årstider, jag älskar den. Finns inget mysigare än att dra på sig raggsockorna, tända en massa ljus och krypa upp i soffan med en kopp te =)

 

Skrutt har hållit oss vaken varje natt sen i lördags, men natten till idag var hon tyst så nu hoppas vi på att det är över... TA i trä!

Sen måste jag bara få beklaga mig lite över vissa butiker, dock blir det lite kryptiskt för hon som ska få presenten läser garanterat bloggen ;) Jag å A var runt i barkarby och letade efter en present som vi sen länge bestämt och blev rätt glada när vi hittade en på elgiganten för xxxkronor. Men när vi väl skulle köpa den så fanns den förståss inte. Däremot letade försäljaren upp att den fanns på elgiganten i stockholm, så eftersom jag å K ändå skulle åka in för å träffa andra mammor och bebisar så gick vi förbi där. Å döm om min förvåning när presenten på det stället kostade DUBBELT så mycket!!! inte undra på att de inte var slut där. Men eftersom elgiganten har lägsta prisgaranti så löste det sig ändå =)

Nu är de dax för lite te och arga snickarn!




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0