Barnledigt "på riktigt" :P

Tjoho! det är TYST i lägenheten! *lycka*

Igår kom kusin Malin och kompis hit för att umgås och gå på globen horse show. Jag å K åkte in och hämtade dem med tåg eftersom de kom mitt i rusningstrafiken :)

Sedan tog vi tåket tillbaka till jakan, var in på coop och handlade lite och bolaget fick sig även det ett besök. Sedan kom A och hämtade oss så att flickorna skulle slippa kånka på sitt bagage. Väl hemma lagade A en super god middag åt oss (tack älskling!). Sedan gick han ner till gudfadern och spelade tv-spel. K uppförde sig exemplariskt (så dags nu?!) och somnade vid halv åtta. Så flickorna och jag korkade upp en flaska vin och bubblade ända fram till midnatt när vi lade örat på kudden.

I morse följde Malin med oss till väsby för att filma oss när vi var på babysim. K är så himla duktig, vet precis när hon ska hålla andan och älskar att plaska runt. Vi tog fler undervattensbilder idag som blev riktigt bra, vi får dem nästa vecka å då lovar jag att ni ska få se dem ;) Vi prövade att bada med flytväst idag och det tyckte K var riktigt kul för då kunde hon ligga på rygg och plaska runt helt själv. *stolt*

Sen körde A hem mig å Malin och tog sedan med sig K och fortsatte upp till dalaland för att mysa med Farmorn och farfarn till imorn, och ni må tro att det är TYST i lägenheten.

Nu ska vi bege oss till storstaden för att julshoppa, äta gott och sedan HÄSTSHOW!! ska bli så himla ballt!

PUSSS 

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

Förlåt Malin, men jag har väldigt svårt att tro att det är tyst när det finns en skåning i närheten (hi hi) Efter en sån myshelg kan du lätt axla vardagen igen kram

2009-11-30 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0