jag vill, jag vill, jag vill!

Jag vill visa! Men det går ju inte =P

Har idag varit ner på öppna förskolan och komponerat färdig "den äldregenerationens" julklappar och det blev SÅ bra!! så ni må tro att det är svårt att inte stolt få visa upp dem *muttrar* Men då blir det ju ingen överraskning, å överraskningarna är ju det bästa med julen så jag får hålla mig några veckor till.

A är hemma idag så han har varit iväg och köpt sig en ny dator, hans har varit trasig läääänge och jag har väl tjatat på honom sen i somras att det är dax att byta, men icke. Och nu gick den totalt sönder igår så allt försvann, bilder å dyl =( Men men, alla bebisbilder ligger på min dator å tur e väl det ;)

Igår strök jag alla våra julgardiner och hängde dem, å det blev SÅ nice =) Vi plockade även upp alla ljusstakar,  stjärnor och så. Så nu är faktiskt julstämmningen här, även fast snön lyser med sin frånvaro.

Jag å K skulle ha fått myst med Sofie och Kevin idag, men förmodligen blir det inte så :( Fast jag skickade precis iväg ett litet lock sms om att de ju faktiskt kunde sova här så vi hoppas *ler*

Får se om jag kan lura med mig A en sväng till Ikea, annars kanske jag borde passa på att åka helt solokvist...hmmm.. tåls att tänka på. Nu är det iaf dax för lite lunch =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

aaw va söt du är! tacktack, du är välkommen att hälsa på mig nångång i livet här för jag lär ju inte sticka hem till sverige igen! :D (men säg inte det till min mamma!)

2009-12-01 @ 23:34:39
URL: http://jqinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0