Jobb, jobb å lite mer jobb

Idag har vi haft lekdejt med Sara och Sixten samt Helen och Sebastian =)

Det var jättekul och pojkarna växer så det knakar.

Sen var planen att ta sig in till Kristin och Emilia, men eftersom jag måste gå upp så himla tidigt och inte har nån bil blev det inte så. Men med tanke på vad klockan är nu så kunde jag ju ha åkt iaf :/

Fattar inte varför jag inte kan somna när jag måste. Ska ju jobba imorn igen =)

Lite jobbigt är det att jobba, men mest kul.

Nä, nu måste jag sova. Men jag skulle ju berätta för er om Kendras framsteg för jag vet att det egentligen är därför ni läser ;)

Hon kan numer stå upp på alla fyra *ler* Fast inte särskillt stadigt eller länge, men hon kommer upp =P

PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

synd på kladdkakan... han höll på att somna i hissen upp till oss! som tur var kunde jag flytta över honom i sängen och så sov han i tre timmar! såååå skönt! kramar

2009-11-11 @ 16:46:27
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0