Kärlek

Nu är jag så där dålig på att uppdatera iaf, fast jag lovade mig själv!

Det händer till och med ganska mycket just nu, så det är ju inte brist på nått att berätta heller, bara blogg torka helt enkelt.

Lilla bus hittar nya delar av vår värld varje dag, idag har hon tillexempel börjat dra upp benen under sig men då har hon helt plötsligt glömt hur hon lyfter upp sig med armarna så ni kan ju tänka er hur rolig hon ser ut med rumpan i vädret och huvudet på golvet *fniss*

I onsdags åkte jag å A upp till Säter för att lämna K hos sin Farmor och Farfar några dagar, fast när vi skulle åka hem igen talade jag om för den inteontanade A att vi inte alls skulle hem utan att jag tagit ledig åt honom och att han och jag skulle åka till Siljansnäs =)
Det var riktigt mysigt att få vårda kärleken och sova igen en massor. Tack så jättemycket för att vi fick låna eran stuga!


Vi i bubbelpolen efter en supergod middag på torsdagskvällen. Vi satt i denna bubbelpool som var 40grader varm och såg ut över siljan, inte helt tråkigt =P

Vi är förresten klara med Ks rum alldeles precis idag *stolt*

Fiina skylten *ler*

Och slut resultatet:



Busken och dörren är luckor där vi tänkte lägga Ks leksaker. På hyllorna till vänster blir det plats för hennes dopsaker :)
Hon får inte sova där inatt för de luktar färg fortfarande, men snart så =)

Vad gillar ni den nya headern?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

ser riktigt kul ut. :D

KAlasfint jobbat!



Fin bild på höger sida i headern..fnissar

2009-11-03 @ 21:18:36
URL: http://pfyrix.blogspot.com
Postat av: Gudmor

Sidan är jättefin, vad kul att höra att ni hade det bra! Är det bara jag som är korkad som inte försår var sängen är? Är den i det lilla huset? Annars tycker jag att det blev helt galet bra! =)

2009-11-03 @ 21:37:05
Postat av: A

Linda; hihi, ja en väldans bra fotograf hade vi :)



Jenny; Ja, sängen ÄR huset :P om du tittar igenom fönstrerna ser du spjälbotten :)

2009-11-03 @ 21:43:25
Postat av: stolt mormor

Jätte fint! Klokt att inte sova där när det är nymålat, det gör nog inget om hon får vänta några nätter till ;-)

2009-11-03 @ 21:45:45
Postat av: helejn

underbart ni verkar ha haft det i siljansnäs... inte ALLS avis :)

2009-11-03 @ 22:04:49
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Cilla

Skitmysigt rum.. vad fiffiga ni är med döreen och busken

Jag skulle behöva hjälp att fixa ett lekrum åt mina dagbarn kan ni komma o fixa ?

Kramar

2009-11-04 @ 12:48:47
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0