Fråga

På min dator syns inte "Menyn" men den gör det på As, hur ser det ut på era?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får bara upp menyn när jag skriver i gästboken och hos mig tar bilden till höger nästan all plats så det ser lite hopklämt ut med texten?



Så... nu ska jag byta en stinky..;)

Rummet blir ju jättefint ju! :D

kramis

2009-10-22 @ 12:53:25
Postat av: Gudmor

menyn kommer upp längst ner i hörnet när jag skriver kommentar, inte annars. Fina bilder, synd att K knappt förstår hur fint hon har det! (dvs, ingen press på att göra om igen nu. ;)) Det blev ju kalas i sovrummet, det måste vara skönt att få ordning på det! Kramar

2009-10-22 @ 14:34:00
Postat av: Marléne

Här syns menyraden...



Superfin design....blir lite sugen på att designa om min blogg också...



Får se när jag har tid med html-koder och css-koder... :)

2009-10-22 @ 18:40:21
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/
Postat av: Tracy

menyn ligger allra längst ner både direkt i bloggen, men man får scrolla länge.. o så en bit ner när man skriver kommentarer...

2009-10-23 @ 08:51:19
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: A

sådär...nu hoppas jag att bloggen fungerar bra:D

2009-10-24 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0