Rimbomarknad

Idag har vi varit på Rimbomarknad.
Vi skulle ha åkt tio i morse och eftersom att K har vaknat 06 var eviga morgon den här veckan såg jag ingen anledning att ställa klockan, så ni må tro att jag blev förvånad när jag slog upp mina klara blå av egen maskin tio ÖVER tio och upptäcker att Mostern ringt 4 ggr... ooops :/


Mostern som väntar på mig som springer runt som en skållad gris för att få allt packat :)

Medan syrran Fracur skötte matningen:


Sen glömde jag totalt bort att använda kameran när vi var på marknaden. Men det var som vanligt supermysigt och jag kom iaf hem med en plånbok till A så nått vettigt (och inte bara massa gott) kom jag hem med =P

När vi kom hem igen hämtade jag upp Mormorn och for till Jakan där vi mötte upp Kristin och Magnus och deras prinsessa Emilia som lovat passa medan föräldrarna är på middag. Först lekte vi en massa och sen fyllde badkaret med vatten och lät de små sälarna plaska en stund.

Kameran var inte lika intressant som vattnet och leksakerna :)

Nu sover båda sessorna sött och Mormorn har begett sig hem och jag dötittar på tv i väntan på att prinsen ska komma hem.



PUSS


Kommentarer
Postat av: helejn

köpte ni kokosbollar? ett måste när man är på marknad! fast langos lät ju också riktigt gott...

2009-10-02 @ 13:14:52
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: frasse

grym dag på rimbo marknad :D

2009-10-02 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0