Två år av Kärlek

Jupp idag går vi in på vårt tredje år ihop, och med allt som redan hunnit ske ser jag fram emot allt som kommer ske framöver ;)

Det händer en hel del här hemma så egentligen borde jag vara duktigare på att uppdatera, men K har helt plötsligt fått för sig att hon minsann inte är trött förns halv elva om kvällarna och då infinner sig lixom inte lusten att sätta sig vid tangentbordet utan snarare lägga örat på kudden.

Men här kommer iaf en kort resumé av de som inte sagts:

I helgen var vi i dalaran, det var mys.
I måndags var vi på lunch hos marlene och Alice i huvudsta =) Och sen bjöd vi Kristin, Magnus och Emilia på middag hemma hos oss. Grabbarna spela fotboll (fifa09) och vi löste världsproblemen ;)
I tisdags körde jag å K först Gudfar till Arlanda och sedan myste vi med Linda å Elly (bönan ;) ) Sen mötte vi upp Mormorn i sollentuna och K fick en fin overall =)

Och i dag har det hänt grejer må ni tro :P Vi vaknade nämligen riktigt less på den oordning som vi levt i sen vi flyttade in K i sin lilla skrubb. Så jag tog hand om allt det "kvinnliga" dvs tvätten, disken å så. Medan A skruvade ner spjälsängen och började riva och spackla och ha sig i skrubben.

Gudmor kom på besök och lekte med sin lilla pärla medan vi föräldrar pillade å fixade. Ett riktigt bra teamwork helt enkelt :) Hon såg även till att vi fick i oss lite lunch :D

När Gudmor sedan åkte hem följde jag å K med Mia till Ikea en sväng, å där fortsatte driften att fixa alla våra "problem", så jag kom hem med;
(bild å beskrivning kommer sen)

*tre tvättställ
*En hylla med en klädstång
*rivjärn
*En taklampa+lampor
*en matta
*Två hyllor

Måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv som inte föll för ALLA inpulser jag fick ;)

Och nu är vi nästan färdiga! Det ska bli så kul att få visa resultatet för er sen.

Idag har föresten A även roat sig med att göra om min blogg, skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om den!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fiiiiin! Design!! A er så bra på data!

2009-10-21 @ 23:24:31
Postat av: Gudmor

Bloggen är skitsnygg, och jag kommer gärna och teamworkar med er snart igen. =) Hoppas det blev så bra som du tänkt. Som vanligt saknar gudmor er alla tre redan! Kramar

2009-10-21 @ 23:28:27
Postat av: helejn

andreas är GRYM!

visa bilder på skruttans rum sen. man e ju nyfiken!

2009-10-21 @ 23:42:13
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Mattias

Riktigt snygg design =)

2009-10-22 @ 08:10:43
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Cilla

Snygg , mend et var svårt att läsa den grå texten mot den grå bakgrunden - men jag är ju lite gammal också ; )

2009-10-22 @ 08:28:58
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0