Eget rum?

Nja, kanske inte kan benämnas "rum" men skrubb då :P Jag har iaf tröttnat på att inte få sova på nätterna eftersom att fröken låter. Och det är inte så att hon låter för att hon vill nått, nä hon låter bara för att hon finns. Ni vet typ grymtar lite, bökar lite, smaskar lite å så. Så efter att två helger i rad när Prinsessan sovit hela natten igenom hos mormor (där hon har eget rum) har jag bestämt mig för att pröva. Nu är det ju så att om hon skulle få vårt andra rum (även kallat musik/data/gäst-rum) så skulle vi behöva en babyvakt för att ens höra när hon skriker och då försvinner ju konceptet med att bara höra henne när hon verkligen vill nått då vi kommer höra ALLT med en babyvakt. Så jag och Mickis (som är på besök :) ) Sorterade ut klädkammaren och ställde in spjälsängen där. Det ser inte särskillt mysigt ut ÄN, men om det funkar så får vi väl piffa till det. Hon är ju rätt liten så hon behöver ju inte överdrivet med utrymme :P

 

Det var dock inte smärtfritt, ibland straffar gud en med samma. Mitt upp i allt sorterande och donande så snubblade jag över dammsugaren och for rätt in i väggen (jag vet att ni skrattar men det är inte roligt!) och landade på trådbacken som jag bar. Så här såg den ut efter:



Det gjorde verkligen SKITont :(

Nu ska jag å Mickis kolla på film och myspysa lite innan A kommer hem. Och imorn kommer Farmorn och Faster S och det ska bli SÅ roligt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: virrigamorsan

hihi... lite roligt var det väl? efteråt...?

kram

2009-09-15 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0