Provosoriskt men fint

Nu är "skrubben" omgjord till provosorisk barnkammare (istället för kläkammare, hihi)






Vi ska göra om ännu mera sen, men just nu finns varken energi, humör eller kreativitet i hemmet. Men nu ser det iaf inte ut som att vi tröttnat på barnet och låst in henne i garderoben :P


För vem kan tröttna på denna gobit ;)

(jo, jag kan...men sånt får man inte erkänna som mamma...)

Imorn kommer Farmorn och Farfarn med vänner för de ska åka till Kreta en vecka, avis? vem, jag? ne inte det minsta ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Det där är ju ett riktigt rum, ingen skrubb! =) Det blev superfint tycker jag, inte ha så mycket prestationsångest nu! Jag har ju sagt att du får sätta henne på tåget till mig när du tröttnar! Snart ska jag få leka med henne en hel dag, du kan aldrig ana hur mycket jag längtar efter er alla! Kramar

2009-09-23 @ 23:04:03
Postat av: frasse

Ge mig den där sötbollen :)

2009-09-23 @ 23:36:17
Postat av: helejn

du har rätt... det ser lite bättre ut :)

2009-09-24 @ 07:59:45
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Linda

ser ju supermysigt ut ju.

Nästan så man är sugen å göra om våran till en liten loppasbushörna :D

(om det inte vore för att hon fortfarande sover hos oss då..:P )



Klart man får tröttna ibland. Inge konstigt, ungefär som att säga att man inte får tröttna på dom man bor med.haha å det är inget konstigt, alla relationer har sina baksidor. Barn är söta men ibland så har man mindre energi än man önskar. :)

Själv skulle jag önska en hel natts sömn, men det tänker inte min snablarns loppa ge mig tydligen.



Hmmm varför ska jag alltid skriva uppsatser för.. Å sååå pretto är jag inte..mutter

2009-09-24 @ 09:59:14
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Elisabeth Högström

Det är ju jättemysigt! OCH jag tycker visst man kan kalla det rum ... han tar ju inte så stor plats

-än :D



Ni är välkomna hit och hälsa på när som helst! Jag har gästrum och gott om plats, det är lagom varmt här nu...

2009-09-24 @ 15:09:54
Postat av: Tracy

åh så mysigt det blev! å som folk skrev tidigare, hon behöver ju inte så mkt space än så det duger alldeles fint =)



duktiga ni är!

puss

2009-09-24 @ 18:24:07
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: helejn

snygg bild från öppna förskolan! coolt med en pappa mitt i ringen. synd att inte vi var med! :D

2009-09-28 @ 18:46:45
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0