Sjukling

Ja, så är det. Iaf jag.

K gjorde som om hon blev tillsagd och somnade igår vid elva och sov i sin lilla skrubb (lite mysigt låter det faktiskt) till 7 imrose! jippi!
Fast jag har hostat hela natten så inte har vi sovit nått för de :(
Och dagen har inte varit nå bättre.

Men A var (som om de skulle va en nyhet) världens bästa idag och traskade själv ner med K till öpnna förskolan och babymassagen! I bland blir jag så stolt å lycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag spenderade deras frånvaro med att sova som en stock.

Nu ikväll har läggningsförsöken gått sådär, hon somnade med flaskan i mun (efter att ha slurkat i sig 230 ml!) och låg å sov i min famn ett tag, men när jag skulle lägga henne i sängen så åkte de blå upp och fröken ville visst inte sova. Så efter lite trugande så gav jag upp och tog upp min superpigga prinsessa och så lekte vi en stund, Sen somnade hon om i soffan vi tio och där ligger hon kvar. Vi får väl hoppas att hon sover vidare, det får ni höra om imorn. Nu ska jag koka mig en kopp te och titta på NCIS tills hjärtat mitt kommer hem.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Skrubben" låter lite skrämmande. Jag får lite Harry Potter-vibbar av det ordet... ;)

2009-09-16 @ 00:31:41
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0