Skrubben fungerar!

Jag vågar iofs inte säga det utan att lägga till PEPPAR PEPPAR! Men två nätter i rad nu så har hon sovit där till 07, igår så visste jag inte ens att hon var vaken utan jag kikade bara in efter att jag besökt toaletten och då låg hon där och lekte med sina pingviner. I dag däremot väckte hon mig med ett litet tjut, men inget hjärtskärande eller så utan bara ett "hallå nu är jag faktiskt vaken och hungrig"-läte. Inte sagt med det att jag får sova för det (dumma hosta!) men det är iaf inte på grund av K. Skrubben är bäst! (Och ja, Johanna det ger mig oxå Potter-vibbar. Men kom ihåg att han faktiskt trivdes bättre i sin skrubb än i Duddleys lekrum ;) )

Ska lägga in lite kort senare, men nu ska jag passa på att sova lite medan fröken tar sin förmiddagslur.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0