Trött helg

Jag gissar på att det är så här den stackars bloggen kommer bli behandlad när det är dax att gå tillbaka å jobba på riktigt igen. Har inte orkat med att sitta framför datorn alls!

I lördags var vi som sagt på babysim, å det var så himla mysigt! Eftersom det bara var första gången så fick vi inte vara i mer än en kvart, men det var rätt lagom att börja med =)

Laddad badbrud i sin fina dress som hon fick va tant Elisabeth <3


I vattnet med Pappa och kompisen Sebastian och hans mamma Helen


Lite lagom trött efter en kvarts bus och lite mat på det.

Efter babysimmet åkte vi till Rosers så att A kunde hjälpa Morfarn med garaget och Mormorn tog K, jag ja gick och la mig. sov typ tre timmar. Sen bjöds det på middag och sen for jag till Karolinska för ytterligare ett jobb pass. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade ersättning och gröt sen åkte jag till Rosers och lämnade det och hämtade A. Så vi fick hela lördagkväll, natt och söndagmorgon helt barnfria. Ni må tro att det var uppskattat efter en veckas dålig sömn. (Tack mamma du är bäst!)

Efter ytterligare ett arbetspass igår kom Momma ut till oss, så att hon kunde ta prinsessan idag på morgonen (fö gissa vad jag gjorde =P). Eftersom klockan skulle ringa 04.00 så bädda vi åt henne, visa alla atiraljer och somna.

Idag har jag jobbat näst sista passet för den här gången, men nu när jag (och framförallt cheferna ;) ) vet att det fungerar blir det säkert fler ggr.

Hoppgungan är fortfarande en hit, särskillt när momma kröp ner på alla fyra så att de hamna på samma nivå <3

När jag kom hem hade världens bästa Momma städat så fint! och prinsessan slog precis upp sina klara blå så hon kunde hjälpa mig att lätta lite på trycket ;)
Så lagade jag paj och så väntade vi in min Farmor och en kusin från skåne.



Det var super mysigt med lunch å fika och när de gett sig av somnade både jag å prinsessan och sov hela tre timmar! Nu sitter vi här och väntar på att Pappan ska komma hem, men det lär väl dröja ett tag till.

PUSS

Kommentarer
Postat av: virrigamorsan

Å denna gång varar ända till fasta..... hehehe!!

Det är såå härligt att ha dig tillbaka, älsklingen!!

Kram, kram!!

2009-09-08 @ 09:45:56
Postat av: Emma

Hejsan, ja visst var det! vi blev jätte nöjda med soffan :) får den på fredag, så kommer leva ännu trängre i den lilla 19kvm lägenheten :P , Fick en annan mail igår som jag skulle skicka ansökan till, så nu kanske det börjar röra på sig. får se om de hör av sig :)

2009-09-08 @ 10:21:51
URL: http://emmalj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Med risk för att låta gammal...men vad STOR hon har blivit! :)



Kram

2009-09-08 @ 16:40:49
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Mattias

Vilken helt underbar bild när hon sitter i barnstolen =D

2009-09-08 @ 17:35:00
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0