Uppdatering

Så, då var denna vecka över.

I onsdags jobbade jag som sagt 5-11. Det gick lika bra som i måndags men det var lite lätt tungt för kroppen. Sedan begav vi oss iväg för att träffa minbebis.com gänget. Ett riktigt härligt litet knippe med folk och bebisar. Det bjöds på både förlossningsberättelser, bebisarnas utveckling å latte ;) (ni missar väl inte mobilloggen?)
Efter fikat mötte vi upp Faster E och hon följde med oss hem eftersom hennes prins är på äventyr i danmark till ikväll (alltså idag fredagkväll =P). Vi åstakom inte särskillt mycket och vid nio hade jag somnat =P

Igår jobba jag också 5-11, sen tog jag mig hem till A och Faster E och vi åkte till Babyproffsen och köpte påsar till blöjtunnan och en mam-flaska till mia å peters bebis som vi hoppas kommer närsomhelst! Sen lagade vi spaghetti med köttfärssås och såg på "i taket lyser stjärnona". Den var inte riktigt lika bra som boken, men helt ok och tårarna bara rann! Sen somna jag vid nio igen.

I natt fick A ta K för jag orkade verkligen inte (börjar förstå varför staten faktiskt betalar oss för att vara hemma med vår små klimpar), så på söndag är det As tur att sova hur lääänge han vill.
Idag har jag också jobbat 5-11, fast pga höjdar chefer som inte kan passa tiden (alltså inte mina underbara chefer utan deras chef) så stannade jag en timme till så de kunde ha klart sitt möte. Men det gjorde inte så mycket. Har faktiskt kommit fram till de här dagarna att jag trivs på mitt jobb. Måste bara komma ihåg att inte vrida mig själv ur led för att tillfredsställa alla så ska det nog gå bra när jag börjar jobba på riktigt igen.

När jag kom hem hade världens bästaste städat och fixat så fint medn E gosat med K, så det var riktigt skönt att komma hem! (TACK!)

Och imorn blir det babysim! Ser verkligen fram emot det <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0