Hemma!

Ja så blev det =D

Det blidde ingen del 2, ni som vet ni vet, å ni som inte ni får väl ringa å fråga som på gamla goda tiden ;)

Det allra viktigaste är iaf att världens bästa Nattis kom hem! Det var riktigt mysigt att först få vara där på Arlanda och sen få komma hem och ha kompisarna och familjen väntandes. Tack alla ni som gjorde det möjligt, jag vet att det var uppskattat.

Sen blev vi kvar hos mormorn å morfarn ytterligare en vecka, vi var på Grönan på femkamp och hade jättemysigt. Jag å A var en sväng till Mariehamn med hela Ljusterängsklanen (med kusiner å mostrar å allt ;D). Hann träffa mammaligan ifrån Jakobsberg och dricka vin med vänner.

Det märks på nått sätt mer när man är "hemma" sån kort period hur mycket det ändå var man lämnade, men det var ändå riktigt skönt att komma hem hem igår. Särskillt med tanke på att A nu är hemma med mig å K förgott!!! Han har två veckor semester nu, sen är han arbetslös. Får han inget jobb har vi bestämt att han får vara pappa ledig, det är inte värt att ha honom pendlandes längre, det gör bara ont i själen. Så nu är han hemma =D

De har han idag firat med allt det han tycker om, lyx frukost med salami å brieost mackor, spelning med S, fotboll med kusinen och som avslutning grillning med större delen av familjen och några kusiner och konsert med Björn Rosenström ;)

Själv sitter jag i ett tyst hus med en prinsessa och en prins som sover sött på övervåningen <3

På måndag börjar hon Dagis...ojojoj, när blev hon så stor?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0