Knas

Ni som följer denna blogg märkte kanske att det sista inlägget inte avslutades som vanligt, anledningen till det är att jag skrev ett bra mycket längre inlägg men av nån härlig annledning ville inte mobilen ladda upp hela...

Inskolningen gick iaf hur bra som helst, så fredagen fick hon vara lite ledig och spenderade istället hela dagen hos Farmor och Farfar. Jag å A passade på att åka till Orsa och mysa lite med Ellie, Nattis och Twinsen =) Det var jättemysigt och stillade mitt bebis sug för ett tag =P

Helgen spenderade vi i Rosers för den årliga kräftskivans skull, det blir bara bättre å bättre för varje år som går =D I år var Farmorn å Farfarn med så det var lite extra festligt. När vi ändå var i 08-området passade vi på att hämta gudfaderns bil som vi ska få låna medan han är i Colombia. Tyvärr hade gudfadern totalt kört slut på den lilla bilens bromsskior så den lät riktigt illa =P men vi gjorde bara som min morfar alltid sagt, vred upp stereon ;)

Måndag var K på dagis alldeles själv hela dagen. Då passade vi på att tömma hela garaget inför utbyggnaden, blev ännu bättre än jag hoppats och det var riktigt kul att gå igenom alla kartonger igen. När vi hämtade K berättade dagisfröken att allt hade gått riktigt bra, till och med sovningen <3
Vid fem åkte jag med Isa ut till stallet. Vi tog oss rn riktigt härlig uteritt och när vi var på väg hem beslöt Isa att hon skulle visa mig ridbanan. När vi kom dit så förvandlades visningen till en hopplektion! jag har inte haft så kul på år och dar!!

På tisdagen var K lite gnällig på morgonen, men jag trodde hon var morgontrött så vi gick till dagis som vanligt. Men klockan 10 ringde dem och sa att vi fick komma och hämta henne för hon hade feber. Efter alvedon och välling tog vi oss en tur till Blg för att handla delar till opeln och pyjamas till K. Sen åkte jag å K hem och kurerade henne i soffan medan A åkte ut till Farmen för att byta skivorna och beläggen. Tanken var att jag skulle följt med till stallet oxå den dagen, men som småbarnsförälder så blir det sällan som man tänkt sig :/

Idag fick K vara hemma helt och hållet från dagis eftersom hon hade feber igår, men idag har hon varit feberfri. A har lagat klart opeln (efter nåra turer till till blg) idag så nu har vi två bilar. Å jag å K har hälsat på Isa i stallet och myst med hästarna och smitt hemliga planer ;)

Imorgon är det dax att skola in mig!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med att skola in dig. Hoppas att du ska trivas! :)



Kram

2010-08-25 @ 23:18:50
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0