mera bygge

Just det...måste ju ta lite kort...de måste jag komma ihåg =P

Fönstret hamnade som sagt var på plats igår och det blev så fint, glömde dock bort att ta några före och under kort, men jag ska ta efter efter det här =D

Det blidde inge stall igår utan istället kom nästan hela familjen Ljusteräng på filmkväll, riktigt mysigt och filmen vi såg var helt ok. När den var slut vid tio droppade alla v utom Farmorn som var kvar en liten stund till och då började vi se på "en värsting på Wallstreet" med Whoppi, den var riktigt rolig så jag såg klart hela, somnade vid halv två =P

Så när A gick upp med K idag hörde jag ingenting, hihi. När de kom och väckte mig vid halv nio hade jag inte ens märkt att han lämnat sängen. Efter frukost åkte vi till Blg och Byggmax. Handla de och var hemma igen till strax efter elva. Vi lastade av släpet och lagade lunch, efter maten somnade K så jag å A kunde fortsätta med bygget. Men han saknade nån regel så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma tillbaka så vi kan fortsätta =D

PUSS


Kommentarer
Postat av: stolt mormor

det händer saker minsann, kul

2010-08-28 @ 21:05:08
Postat av: Jo

Vad är det för utbildning?

2010-08-30 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0