Del 1

Hallå där ute alla trogna läsare!
När jag inte har nått att berätta då finns det all tid i världen att berätta om dagarna och när jag har nått att berätta då försvinner tiden i en massa upplevelser :P

Jag fick iaf kort berättat att Mia å Prinsen var på besök, så jag är bara en vecka efter ;)
I lördags var vi på 120 års fest i österfärnebo, det var en trevlig tillställning med god mat och härligt sällskap, har lite bilder men kan inte lägga upp dem nu eftersom jag skriver på telefonen ;)

Efter festen åkte vi hem till Rosers där bästaste Frasse tog hand om lilla K så att vi fick sovmorgon <3 Sedan hämtade jag upp de tre flickorna som jag satt barnvakt åt i många år som numer är tre tonåringar på 13,14 och 17! Vem sa att det var ok? De är ju min små bebisar ju :O
Väl hemma i dalaland fick jag migrän!! har jag inte haft på riktigt länge, men snacka timing när jag hade tre underbara barnvakter i huset, så det var bara att instruera dem lite snabbt och starta tvn och krypa ner i sängen med eeze och en kall handduk. Måndag åkte vi till Borlänge å shoppade, blev en hel del fynd och K fick sin garderob påfylld med byxor inför dagisstarten ;D Tisdag klippte 13 åringen gräsmattan och de andra två lekte med K.
Onsdag åkte vi ner till 08, hann bara ner å pussa på A innan han åkte till jobbet. Mormorn, jag å K åkte till maxi för att inhandla allt till mosterns ankomst på torsdagen. Jag köpte två par leggings till mig, en skjorta till A och ett till regnställ till K, är lika bra att hon har två nu när hon börjar på dagis.
På onsdagskvällen kom Frasse över och så blev det vin kväll, massa mys och tjejsnack. Nånstans i vindimman bestämdes att Frasse skulle ha med sig K till jobbet nästkommande dag, så på torsdagen var jag barnfri för K var på dagis hela dagen =D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0