Vardagen närmar sig med stormsteg...

...ja, på måndag knackar den på dörren.
Den så kallade "inskolningen" igår var rätt så värdelös...det var bara två elever som talade om att vi måste vara där klockan nio på måndag för inskrivning och när vi gjort det DÅ ska vi få en rundtur på skolan! suck..!

På eftermiddagen åkte jag ut till stallet igen, Isabelle hade fått feber så hon skickade ut mig på egen hand. Lite läskigt (typ DÖÖläskigt ;D) eftersom jag knappt känner hästen och inte alls omgivningarna, men jag tog samma vända som vi gjorde i måndags och det gick riktigt bra. Lilla fröken är så full av energi, och riktigt busig =D
Efter ridturen åkte jag till Farmen och hämtade lillskrutt som varit där och myst hela dan.

Idag lämnade vi K på dagis klockan nio, lite tandgnisslan å tårar blev det men de har inte ringt så antagligen glömde hon bort det när vi stängt dörren. A har på allvar börjat med utbyggnaden nu, han har rivit ytterdörren och ersatt det med ett fönster, så nu är det bara resten kvar =P

Nej, nu ska jag gå å hämta K sen kan det bli en tur till stallet om jag har tur ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: stolt mormor/mamma

"mys" du får väl tala om när det är dags för utvecklingssamtal ;-)

2010-08-27 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0