Fix å trix

Idag har flytten börjat sin gång. Sovrummet är tömt på allt utom sängen för att väggarna behöver sig ett annsikts lyft. Eftersom att A är och latar sig hos sin mamma, så  fick pappa rycka in och spackla och dona. Imorn ska det slipas och målas. En tur till ikea för att införskaffa lite "piff" ska oxå hinnas med, det tänkte jag lura älskade Tim att följa med på =)

Sedan har jag pratat med Svärmor om att flytta lite successivt så behöver vi inte ha så mycket med oss när vi flyttar sen. Så det ska börjas packa imorn oxå, sånt där plåtter som man "inte behöver" men tycker är fint att ha ;)

Nej, nu ska jag nog gå å lägga mig, är så trött!

Just det måste ju berätta att jag å A har fått super fina förlovningspresenter av Mostern och Mattsson och Mormorn och morfarn, tack så hemskt mycket ni är för snälla =) Vi har även fått jättefina blommor av FasterS, Hagis, FarbrorJ och Lina samt familjen Åkerblom (LoP och bönan alltså ;D) <3

Vill även passa på att tacka alla er andra för de fina gratulationerna, både här, på era bloggar och samtal!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får slänga upp lite bilder på huset sen. :D Är jätte nyfiken :)

Kramar

2010-02-21 @ 11:34:09
URL: http://eddieovilgots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0