Helg i dalarna

HEj alla där ute. farsan ballo igen. Jag å Kendra har varit uppe i dalaland å hälsat på. Åkte upp i torsdags och skrev på kontraktet på hset. :D... nu är det snart dax att lämna sthlm. Varit ute å lekt med Pulka å sen har vi gungat en massa.. faremors nya kök e perfekt för gugning:D


Det är mycxket snö i sthlm.. det är vansinnigt mycket i dalarna... släppte ner kendra i snön..hon vart stående där å undra vad som hände:D. sen råkade hon tappa vanten, hon troddde nog att det där vita fluffiga skulle vara jätte mysigt. tror ni hon fick en chok när hon kände på snön... Ett gallskrik o massa tårar stackars liten verkligheten är inte så bra alla gånger..det kommer hon att få se!.

Nu sitter man hemma å laddar inför helgen, jag skall trubadura på min gamla hemmaplan Pizzeria Athena i Säter..Kanske dax att göra iordning ett spelprogram.. äsch det löser sej:P


Snö e kallt, fast det ser jätte mjukt å gosigt ut:D



Gung, gung, gunga...gunga med mej....

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

ser onekligen kul ut farsan baloo, hon får vänja sig med snö det blir mycket sånt framöver

2010-02-26 @ 09:41:04
Postat av: Ellie

Neo kan han inte heta! Min bästa kompis syrra fick en Neo för nån vecka sen! Så det vill jag inte.

Men jag börjar fundera på namnet Ozzy.... Kan tänka mig om man byter ändrar lite, typ Ossie eller Ozzie nå sånt. Så man säger som ett I på slutet istället för Y... Sen blir det absolut Nikki :) Det diggar jag nu och vi är så inkörda på det :) Nikki & Ossie :)

2010-02-27 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0