längtar!

FasterS håller på att kläcka! Hon vart igångsatt igår, så nu är det på gång iaf... tyvärr kan de ju ta tid med igångsättningar så vi får snällt vänta och se när lill*n kommer. Jag hoppas bara att S mår bra och att hon slipper bli så trött och ha alldeles för ont :/ *skickar massa possitiva energier*

Själv har jag totalt gått in i väggen, jag känner verkligen att jag inte orkar göra något mer nu. Måste jag ta tag i EN sak till ställer jag in alltihop och skiter i flytten :(
Så här har mina senaste och kommande veckor sett/ser ut:

16- jobb
17- jobb
18- jobb
19-jobb + påbörjan av städning och målning
20- jobb + mer städ och målning
21- jobb + ikea, packning, städning OCH målning
22- ledig från jobb men ännu mera städ och don (från 08-19 faktiskt)
23 - jobb + fotografering av lgh
24 - jobb + migrän
25- jobb + migrän
26- jobb + mammafika +ett riktigt migränanfall som gjorde att jag låg deckad från em till midnatt
27- jobb + packning
28- packning och barnkalas
(nu är vi framme vid idag, låt se vad som händer härnäst)
1 - Jobb + ikea
2- jobb + visning av lgh
3- jobb + häst
4- jobb
5 - jobb
6 - jobb
7 - jobb + visning av lgh + Säter för å gosa bebis (hoppas jag iaf)
8- ledig (kvar i säter)
9- jobb

Är det inte härligt så säg =(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha sorry om valparna! Men de kom inga fler så förmodligen så åt hon upp två som föddes döda.. :(

2010-03-01 @ 04:04:01
URL: http://jqinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0