ljuset i tunneln

Jupp, nu ser vi ljuset i tunneln.

Det har varit en jobbig helg, A och jag har sovit i omgångar för att övervaka och trösta lillskruttan som inte kunnat andas om hon inte varit i sittande läge och i totalt lugn. Vi har fått en massa hjälp av mormorn och morfarn som vi är evigt tacksamma för. Men nu har det vänt och i natt sov hon utan att ha några andningsproblem och ikväll somnade hon kvart över åtta utan några problem som helst. Det är min tjej det =)

Farmorn och Farfarn är på besök och jag försökte få med FasterS oxå men hon har gått in i vecka 38 nu så hon våga inte och det förstår jag, men vi längtar efter henne ju, är så nyfikna på den stooora magen som vi hört så mycket om. Vecka 38! Bebis är snart här ju, ska bli så kul =D

Veckan som kommer är en 6dagars jobbvecka så den kommer att gå fort, men imorn blir det vindrickande med Marlene =D Ska  bli riktigt kul!

Nu ska jag kolla på Grey´s så himla nice att det är igång igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skönt att det börjar bli bättre :)

2010-02-03 @ 10:18:50
URL: http://eddieovilgots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0