mer fix å don

Då var bollen i rullning rejält, det här med att flytta är som att försöka få ketchup ur en heinz flaska, först händer det ingenting, sen händer det ingenting, sen börjar det droppa liiite och så kommer allt på en gång!

I går morse körde pappa och jag tillbaka till Jakan där han började slipa och jag tog mig till jobbet, det var lika kul som i fredags, inte ett dugg alltså. Kom inte till jobbet förns 12.25 (börjar 12!). Men igår hade jag iaf batteri så jag redan vid elva (inser ni att jag alltså började vid ca halv elva och inte kom fram förns halv ett!) kunde meddela chefen att det skulle ta tid. Efter jobbet kom Tim och hämtade mig å så åkte vi hem för att måla klart den sista väggen, efter det så tog vi en tur till ikea för att införskaffa lite "piff".  Under tiden jag å Tim var på Ikea kom mina älsklingar hem, skönt att det gick bra för dem att komma hem och det är ju hos mig de ska vara även om det har varit väldigt skönt att fått varit själv *fniss*
Så jag å Tim svängde förbi coop på vägen hem för att inhandla lite middag till oss vuxna och som vanligt när Tim ställer sig vid spisen så blir det galet gott <3

Jag å A tog tag i packandet, städandet och piffandet och har fortsatt med det idag på fm. Det e spännande att man har så mkt skit som man aldrig använder å ändå inte slänger =)
Nu är vi klara med halva lägenheten och ska gotta oss i hamburgare så vi orkar fortsätta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0